Sunday, 4 January 2009

قرار مجلس السمن

واشنطن رفضت المشروع العربي، بيدوهم فرصة، يارب والنبي يارب، ومحبة حبيبك النبي يارب
يااااااااااااااااااااااااارب، يارب انصر المقاومة يارب، اهو واحد من حركة حماس بيتكلم اهو بس مش عارفة ماله مخضوض ليه؟ عمال يقول حرب حرب حرب، ماهي حرب امال بنقول ايه؟ فين ابو مجاهد؟ بيتكلم احسن، ده مخضوض ومش عارف يقول ايه؟ ما يخضناش بقى احنا مش ناقصين
بالمناسبة: بصوا الفضايح:

9 comments:

TAFATEFO said...
This comment has been removed by the author.
TAFATEFO said...

شايفه الخبر؟؟

الجيش الإسرائيلي سحب كل الهواتف المحموله من عناصره قبل التوغل

نصر الله بشر بنصر من الله باذن الله

Rania said...

يا رب على القوى
يا رب انصرهم على القوم الكافرين
يا رب ثبت اقدامهم

امييييييييييييييين

مواطن مصري said...

NOW I CAN SAY TO MR OBAMa YOU ARE A FUCKIN NEGROOOOOOOO

TAFATEFO said...

في حاجه اتضربت عملت حريق جامد أوي ودخان جامد أوي

ربنا يستر

أكون أو لا أكون said...

فجروا محطة وقود
وقصفوا مستشفى


حسبتا الله ونعم الوكيل

TAFATEFO said...

ربنا ينتقم منهم

يارب انصر المقاومه وثبت أقدامهم يارب

مواطن مصري said...

يا نصر الله افتح الجبهة خفف عن غزة من عندك لو تعملها بس

حـنــّا السكران said...

ما يقدرش يا مواطن ..محاصر سياسيا من كل جانب ..و لو يقدر ما كان استنى لحظة ..يا مواطن انتم بتفتكروا انه الهجوم على الموقف المصري ده حاجة فريدة و جديدة ..في ببيروت ناس عملوا اللي ما عمله لا النظام المصري و لا الصهاينة انفسهم اثناء الحرب في تموز..عندنا ناس وزراء و مسؤولين كانوا بيعطوا للاسرائيليين احداثيات هامة عن المقاومة عشان يضربوها ..بس عندنا ما حدا بيقدر يحاسب حدا ..النظام الطائفي الحقير بيجبرك تاني يوم تقعد مع اللي غدر فيك مبارح أو قبل ساعة و لو رفضت تقعد معاه تبقى ضد الدولة و ضد العيش المشترك و ضد الوطن الواحد الموحد ..و ضد الشعب ..و ضد الله و ضد السيادة و الاستقلال .و تبقى انت العميل ..نصرالله في مية سكينة بضهره في لبنان لوحدها .و في عندنا ناس يعتبر ابو الغيط قدامها ملك من ملائكة الرحمة .لسه مبارح سعد الحريري كان بيحذّر ..
ـ اذا كان لما سيطروا على بيروت و على الحكومة و قرروا يقطعوا شبكة الهاتف بتاع المقاومة و دخلت المعارضة على بيروت بالسلاح .قال ضابط موساد اسرائيلي كبير ..انه نصرالله و جماعته ضيّعوا علينا بساعة واحدة شغل تلات سنين في بيروت ..و مع ذلك ..طلع مين يطالب المقاومة بالاعتذار لبيروت ..و كأنه المقاومة مش من بيروت و لا من لبنان ..الوضع كارثي كله و مش رح ينتهي إلا باستسلام طرف لطرف بشكل نهائي ..و ده اللي مش رح يحصل لان كل طرف وراه نص الدنيا .
اذا كان كل ما نصرالله قال كلمة واحدة ..بيطلعوا بيقولوا ده عايز يدمر البلد .و بتبدأ الخطابات التحريضية للشعب .و بيبدأ الكذب و الدجل و النفاق و البطولات السيادية .