Tuesday 19 August 2008

عاجل من احمد عبد الفتاح من موقع الحدث

تحديث: احمد عبد الفتاح نزل صور على موقع ابناء مصر
حريق القاهرة؟ هو احنا بقى ح ناخد 57 قفا على سهوة؟ المفروض نكون اتعلمنا بقى
امبارح احمد المسلماني كان بيتكلم عن كتاب انجليزي بيقول "مصر على وشك الثورة" والكتاب بيقول ان كل حوالي تلاتين سنة مصر تقوم بثورة
ماشي زي بعضه، بس انا مش عايزة ضباط احرار، ومش عايزة ناس تحجز تذكرة في السينما وتخلع ومش عايزة ناس بتبعت جوابات لاوباما ومش عايزة توماس ومش عايزة مخاليل ولا اغبيا ولا خونة...اه انا سامعة قلة الادب واحد بيقول: تحبي نغير لك الشعب يا ست هانم؟
ما اعرفش اتصرفوا لكن ما تروحوش تيجبوا لي واحد موكوس ويبقى محسوب عليا ثورة
-----
احمد عبد الفتاح هناك، الجامعة الامريكية سليمة، مجلس الشورى في طريقه الى الانهيار الكامل على اغلب الظن
كل الناس شاكة في انها فعل فاعل زي ما انا كنت شاكة يعني انا مش مجنونة
فيه مصابين كتير قوي ولا واحد منهم راح القصر العيني الفرنساوي اللي هو جنب مجلس الشعب ومش عارفين ودوهم فين
اول حاجة اتحرقت بيقولوا مكتب صفوت
!!!!!!!!!!!!!!

No comments: