Sunday 31 August 2008

استخدم عقلك لو سمحت

لما ربنا وزع الارزاق ماحدش عجبه رزقه، ولما ربنا وزع الامخاخ كل واحد عجبه مخه
على حيث كده الاصول ان كل واحد مدام عاجبه مخه يقدر برضه ان التاني عاجبه مخه ويسيبه يعجبه مخه وهو يحب مخه وانا احب الكبدة وانت تحب الفشة كده يعني
افتح الميل اول ما اصحى الاقي ميلات عناوينها "استخدم عقلك لو سمحت" جاية من كافة البشريات
شمال ويمين مؤمنين وملحدين مسلمين ومسيحيين
وكل واحد فيهم نازل عليا انا بالذات يطلبوا مني استخدم عقلي لو سمحت
وكل واحد فيهم مقتنع تماما ان الناس اللي هو بيبعت لهم الميلات دي وانا منهم لو استخدم عقله ح يبقى امور زيه كده، اي زيه بقى مسلم مسيحي لا ديني
اجي بقى افتح ميلات استخدم عقلك لو سمحت الاقيهم لازم يستفزوا الواحد..تصدقوا بلا اله الا الله، حتى اللي بيقولوا لا اله الا الله زيي بيستفزوني
هو انا عشان استخدم عقلي لازم اشتم في الباقيين؟ طب انا مسلمة والحمد لله اللي بيبعتوا لي يقنعوني بالاسلام دول هدفهم ايه؟ طب انا مسلمة والحمد لله اللي بيبعتوا لي يقنعوني ان الاديان هجص او اني ابقى مسيحية متوقعين مني ايه؟ وليه كلهم ميلاتهم معتمدة في الاساس على انهم يطلعوا غيرهم غلط مش يثبتوا ان وجهة نظرهم صح؟
انا عايزة مجموعة استخدم عقلك دول يقعدوا كلهم مع بعض فاودة واقفل عليهم من برة واسيبهم اسبوع
يستاهلوا بعض..يارب يشيلوني من لستة ميلاتهم، انا ما باحبش استخدم عقلي انا باستخدم كريم نيفيا

No comments: