Saturday 26 April 2008

أنا على لينكس

يا عيب شووووووووووووووم
ما حطتش لنك للاسعاف ناين مالك مصطفى مالك مصطفى
هنا يقطن المدعو مالك مصطفى
بسكوا عليه اي حد عايز يحمل لينكس ينطلق فورا اليه
وهو كل يوم في مركز هشام مبارك واحد شارع التوفيقية هاتف رقم
25758908
هييييا يا شباب
ارجمهووووووووووووهممممممممممم


الحقيقة الصخص اللي دخل الكمبيوتر بتاعي عاث فيه فسادا وبوظ لي كام ملف بس الحمد لله كنت اخدت الملفات على ديسك وبعدين طلبت رقم الاسعاف: مالك مصطفى صفرين مالك مصطفى، قامت الاسعاف ردت عليا على طول وما سابونيش على المزيكا وجه مالك عععععععنننننننننننننننننننن وحمل لي لينكس والعبي يا مدرسة الالعاب

نصيحة لوجه الله تعالى كله يحمل لينكس لان ده مش محتاج انتي فايرس ولا حاجة وايتها صخص مش ح يعرف يدخل وببلاش وعيشوا بقى وطبعا وكالة الحاج حسام الحملاوي للحملات قرر انه يعمل حملة تعميم للينكس عشان كل المدونين يستخدموه
وعلى فكرة سهل يعني، اظن مافيش احمر مني في التكنولوبيا ومع ذلك اهو طلع الموضوع لطيف ومافيش طروادة وقهر تاني كل الاماني بقت حقايق واي حد مش فاهم لينكس ممكن يدخل عند مالك مصطفى او يطلب رقم الاسعاف: مالك مصطفى صفرين مالك مصطفى هي دي رقم التربلشوتر اللي بيصلحوا لي الكمبيوتر، على فكرة والعربية كمان مع ان علاء سيف بيقول لي ان اقصى علاقة مالك بالعربيات انه كان بيجري وراها في الشارع لما كان عيل، بس اهو صلح لي العربية ونفعت

No comments: