Friday 11 April 2008

في الطريق إلى المحلة

إن شاء الله، بالبس اهو عشان انزل مع المجموعة (مجموعة من اساتذة الجامعة والمثقفين، يعني مافيش صيع غير انا ومينا في المجموعة عملا بالشعار اللي اطلقه مجيك تريكس: يا صيع العالم اتحدوا) اللي رايحة المحلة دلوقت لفك الحصار عن المحلة والتضامن معاهم
ان شاء الله يحصل كل خير، دعواتكوا، بس الخطة ب اني مدية الباسوورد لاحدى المدونات مش ح اقول اسمها بقى دلوقت
ومحضرة رسالة على الدرافت، وفي كل الاحوال اللي زعلان مني يسامحني انا واحدة على سفر
:))
وانا مش زعلانة من حد، انا متعودة اعمل الحكاية دي قبل ما اسافر اي حتة، بعد ما بارجع من السفر بارجع في كلامي
ان شاء الله اي تطورات ح تلاقوها نازلة على المدونة من خلال الناس اللي انا ح اديهم الباسوورد
توكلنا على الله
ملحوظة: فيه معلق دخل نكد عليا وقال انتوا السبب في اللي حصل للمحلة وزايدتوا عليهم
احنا يا سيدي لا زايدنا ولا ناقصنا، واحنا مش بنحملهم فوق طاقتهم ولا حاجة، هو التضامن بقى كمان حرام؟ وعموما لو هم مش عايزينا ح يطردونا ثم انا مش حمل الكلام ده الله يخليكوا


No comments: