Tuesday 29 April 2008

اسماء المحتجزين عايزين بانرات


تحديث:
عملت مودريشن عشان اللي عايز يكتب اسمه ورقم بطاقته ما يضطرش ان كل البشريات يشوفوا اسمه ورقم بطاقته وان شاء الله على بكرة العصر ح اخد الاسماء واروح بيها هشام مبارك







انا جبت اسماء المحتجزين من على الحيطة بتاعة هشام مبارك لان الاسماء موجودة مفرطة على الموقع متهيالي الاسماء واضحة انا شايفاها بس لو مش واضحة اضغط على الصورة تقوم الاسماء توضح اكتر
عايزين يتعمل بانرات باسماء المحتجزين النهاردة اعتقل حسام شحاتة ومدحت شاكر ح تلاقوا التفاصيل على موقع هشام مبارك
----
بالنسبة للبلاغ للنائب العام خالد علي ما رضيش اننا نقدمه يوم اربعة مايو، بصراحة لهم حق هم اللي بيلبسوا، قال لي قدموها قبلها بيوم اللي هو يوم السبت عشان ح يبقوا بيتعرضوا على النيابة
طبعا هم في هشام مبارك اللي بيكتبوا البيان واحنا نمضي عليه وملخص البلاغ اننا طالبين الافراج عن كلهم
اللي عايز يوقع يكتب في التعليقات اسمه ورقم بطاقته وانا ح اخدها بكرة لهشام مبارك واديها لهم
وممكن لو هم ح يقدموها يوم تلاتة مايو يبقى نروح معاهم
-----
الاخوان مشاركين معانا في الاضراب
الحمد لله انتصرت الاصوات الشابة النضيفة

على فكرة منعم واحمد عبد الفتاح اجدع ناس
وطبعا محمد عبد القدوس والميكروفون
---
شدوا حيلكوا يا شباب عايزين بانرات بسرعة وتنزلوها على المدونات وتبعتولي اللنك انزل انا كمان البانرات وتوزعوها على الفيس بوك
اسكتوا اسكتوا مش روز اليوسف بتقول على بتوع الفيس بوك كل دماغهم في قلة الادب والجنس
يا حلاوة يا ولااااااد عشنا وبقينا منحرفين اللهم لك الحمد ولك الشكر يا رب
----
مش معنى كده ان الحدوتة انتهت
ده بس فاصل ونعود
------
اه ودي اسماء المحتجزين في برج العرب
كمال محمد السيد الفيومي - عامل
عبد الكريم علي البحيري عبد الكريم - عامل
اللي هو كريم البحيري
طارق عبد الحميد امين - عامل
اللي هو طارق السنوسي
ابراهيم الزغبي - اهالي
احمد محمد احمد - حارس امن
ابراهيم اليمني - طبيب
عبد الحليم احمد - عامل
وكلهم من غزل المحلة
شدوا حيلكوا انا لسة مش شايفة بنرات ولا حاجة

No comments: