Wednesday 7 May 2008

المدونين اتهبلوا يا رجالة


من مدونة كاريكاطظ ابقوا اقروها مدونة لطيفة قوي

الحمد لله مش انا لوحدي، بعد العلاوة جات لي حالة استبحس قعدت اهبل واعيط واضحك واكتب كلام مجانين، قلت ادخل على المدونين اشوف ينكن حد يكون ااترح ااتراح وللا حاجة
لقيت معظم الناس رد الفعل جالهم بجنان
بللا بتقترح اننا نسمع اغنية يا علاوتك يا جمالك
سووووو ساب خالد صالح واحمد السقا وخرج عن وقاره السينمائي وقال سيدي الرئيس المبجل ياخي اوبجكشن
قطة الصحراء تقريبا كل فروتها الناعمة البيضا وقعت لوحدها
ما علينا كانت عايزة تقول حاجة طلعت معاها كده

ما بدا له نزلت قصيدة قل اعوذو مد بوزو الجبان ابن الجبانة كل غدانا قام لقانا شعب طيب كل عشانا
احمد الصباغ قرر لسبب مجهول الهوية انه يتفاءل وبيقول برضه الحمد لله عندنا وائل الابراشي ومنى الشاذلي
!!!!
هو فيه كلام انهم ينزلوا على بطاقة التموين بفلوس وللا ايه؟
واحلى قفا من مواطن مطحون
وحاجات كنير بالشكل ده زي مارفل وغيرهم
وفيه مدونين فكهم التحتاني سقط منهم وجات لهم الكتمة
فيه بقى مالك واحمد عبد الفتاح
اللي جه عليهم: عايزين نعمل حاجة...ح نعمل ايه؟ نعمل حاجة يعني حد بقى يقول...اصل انا شايف اننا نعمل حاجة فحد بقى يقول نعمل ايه؟

بابا حسني
ضربة معلم والله، وتاني باشجع اللعبة الحلوة
بعد فشل اضراب اربعة مايو اللي مجدي حسين مصمم انه نجح بسبب التمثيل المشرف
احنا طبعا ح نتردد اننا ندعو لاضراب، ليه؟ احراج وكده
كمان ده خازوق معتبر، انا شخصيا حاسة انه ما ينفعش معاه اضراب وبس، حد يقول لي ايه؟ اقول له زي مالك واحمد كده
ما اعرفش بس لازم نعمل حاجة
حد يقول كده...نعمل ايه بقى؟ ها؟
هههههههههههه
هههههههههههه
هههههههههههه
اقروا بيسو كاتب ايه

No comments: