Tuesday 6 May 2008

حنفي اخلا سبيل علاء فخري

وطبعا ام حميدة عملت له تجديد اعتقال
انما اعملي حسابك المرة الجاية لا ممكن تنزل الارض ابدا
هو امتى حنفي ح يضرب ام حميدة بالقلم وتزغرد بقى وتريحنا؟ هو الفيلم ده مش عايز يخلص ليه؟
------
ملحوظة: ماحدش يشتم المصريين ويقولوا شعب يستاهل والكلام الفارغ ده، حرام عليكوا
الناس غلبانة ونفسها مكسورة وما صدقت اي حاجة ولو بسيطة، هو احنا عشان شعب مش طماع نتشتم؟ ثم احنا مش لازم نرمي فشلنا على المصريين، الناس اصلا كانت متشائمة من العلاوة واحنا ما عرفناش نعمل دعاية صح للاضراب واحنا اختارنا يوم غلط ما تستهبلوش وتشتموا المصريين، هو سيادتك مش معانا وللا ايه؟
- انا؟ انا مؤمن والمؤمن مصاب
قلنا ستميت مرة قبل كده مافيش شعب بيغلط، لما يعمل اضراب والامن يشتبك معاه ويدافع عن نفسه تقولوا عليهم شعب همجي، ولما ما يعملش اضراب ويرضى بالتلاتين في المية تقولوا عليهم شعب خانع، حرام عليكوا هو مافيش رحمة لا منكوا ولا من الحكومة؟
الشعب المصري احسن شعب واطيب شعب وماحدش يشتم المصريين تاني واللي ح يشتم المصريين ح اطلع تلاتين اللي جابوه بالعربي والانجليزي وانا شيفونية وديكتاتورية ومافيش حرية رأي في شتيمة المصريين
اللي يشتم المصريين يبقى ابن وسخة
بس هه
وح اخلي اللي ما يشتري يتفرج عليه
واللي ما بيحبش المصريين ما يسيب البلد ويمشي ويهاجر وللا حتى يعمل مدونة يسميها
i love america
i love israel
ياللا بالسلامة بقى من هنا ماحدش يعصبني كفاية الهم اللي انا فيه لما شفت الناس بتتخانق على البنزين
مش كل واحد يفشل في التعامل مع الناس يرمي بلاه عليهم ويبقى هم اللي غلطانين...ايه القرف ده؟ احنا مين احسن مننا في الدنيا؟
مافيش احسن من المصريين في الدنيا ابدا، اي شعب لو عاش في الظروف دي كان زمانه اتحول كله لمستشفى المجانين كتر خيرنا
ماحدش يقول لي لبنان، لبنان ظروفها مختلفة، واكيد اكيد مش الفرافير اللي في اوروبا والدول المتقدمة
وايوة بقى انا باقول كلام شوفوني وحنجوري ومقرف وابن ستين كلب: الشعب المصري شعب عظيم
غصب عن عين التخين

No comments: