Wednesday 7 April 2010

اخلاء سبيل الجميع بضمان محل الاقامة

مساء الخير عليكوا يا شباب
مساء الخير عليك يا مصر
مساء الخرا على دماغك يا عوكل انت ودلاديلك ومن شايعك ومن والاك ومن سكت عليك وعلى الطين والخراب اللي بتحطه على دماغنا
تم اخلاء سبيل الجميع بمحل اقامتهم، واورد اسماء المحامين اللي اتبهدلوا واتمرمطوا امبارح في الجري ورا العيال عشان نشكرهم واليكم قائمة الشرف:
المحامين
"سيد فتحي, احمدحسن,اسامه خليل,مالك عدلي,حسام حداد,روضه علي، محمد انصاري,وليد سيد,محمد عيسى,رضامرعي,احمدابوالمجد,احمدحسني,محسن بشير,هيثم محمدين,سيد ابوالعلا,احمدعزت، وجالهم دعم ليلا من احمد فوزي,احمد راغب,خالد علي, ومحاميين تانيين ياما انا معرفش اساميهم، 
ولجنة المتابعة اللي اتكونت من منظمات متعدده واختارت هشام مبارك كمقر, احمد فوزي,عايدة سيف الدولة,حسام بهجت,عماد مبارك,مها ابو عوف، خالدعبدالحميد,احمدراغب,رامي رؤوف، ورجب عبدالحميد,
انشروا اسماء المحامين واشكروهم بجد هم ولجنة المتابعة,المحامين فضلوا من الساعه 6 المغرب لحد تاني يوم 8 الصبح في المحكمة والبرد، والأستاذه راجيه عمران, انا مكنتش في لجنة المتابعة, ولا كنت عضو في الجبهه, بالتالي انا كنت بستلقط الاخبار, مكنتش مصدر, ولا كنت مسؤول عن حاجه."
-----------
هههههههههههههههههههههههههههههه
باضحك عشان هم هم بتوع كل مرة
---------------وكل الشباب ممتن جدا للفنانة محسنة توفيق.. بصراحة انا جالي اذبهلال وذهول، اقول وللا ما اقولش؟ اصلها تعبانة يعني ، صحتها ما تسمحش قوي بانها تعرض نفسها للبهدلة دي، وهي كانت عارفة ان حيبقى فيه بهدلة، لو كانت سألتني كنت منعتها بالقوة الجبرية انها تعرض نفسها لحاجة زي دي ولو اروح لها البيت واقفل عليها بالمفتاح
عشان كده ما سألتنيش واخدتنا كلنا على خوانة هي وعمو احمد

4 comments:

صوت الحق said...

مالك نشر الاسماء لكل المواقع و محطش اسمه و الناس نقلت منه الاسماء و مجابوش سيرته خالص فبقيت قايمة الشرف اللي بتجيلنا علي انبوكس الفيس بوك اسمه مش فيها
اما بالنسبة لمحسنة توفيق فمش معقول ابدا الست دية الفنانة محسنة توفيق مصرية من زمان اوي و لسة ما يأستش من ايام لما كانت بتغني مصر يا امه يا سفينة

Unknown said...

نفسي اعرف احنا نقل ايه عن التايلنديين اللى قافلين بانكوك ?

و لا شعب قرقيزيا
اللي فرموا وزير الداخليه فرم هناك ?

ما هو يا احنا شعب جبان
يا اما مفيش تنظيم
يا اما اغبياء ..

فى حاجه غلط

مظاهرة من 100 300 شخص مش حتنفع
لو تشوف الناس اللى واقفه تتفرج على الناس و هى بتتسحل .. مش ممكن ابدا
زى الخرفان مستنية دورها ف الدبح

لكن لما تجمع بعدد اللى وقفوا فى حفله (الفنان) حماقي
( عشان بس تعرفوا اننا عدونا واحد )
ساعتها بس النظام حيعمل لنا الف حساب

و بعدين اللى وقفوا فى الحفله دول .. مش مننا ؟ بيتبهدلوا زينا
ولا ايه بالظبط ؟
ايه اللى بيحصل .. مش حاسين هما و لا مش من البلد و لا معاهم اللى مكفيهم

بس هانت .. و النظام الفاشل بيدق آخر مسامير في نعشه

و محدش حيرحمهم .. محدش حيرحمكم يا كلاب

صفا حرك said...

بيقولك اللي قبضوا عليهم من الأول دول مش الشرطة !!!!ا
دول مصريين وطنيين خايفين على البلد و بعد كده سلموهم للشرطة ... عمار يا مصر
:D

شمس العصارى said...

طبعا كل الشكر للمحامين دول
وكل الشكر لمن ساهم وساعد فى اخلاء سبيل المحتجزين دول
وفى 60 داهية النخبة الفاشلة