Tuesday 4 May 2010

مبارك الأب



ونحن في انتظار مقال اكسلانت ناو ناو

6 comments:

ahmedyosry21 said...

نوارة يا احلي مستر اكس في الدنيا ...فاتك نص عمرك انهاردة بجد..قمة الكوميديا و قمة المأساة امام مجمع التحرير...........كانت مسخرة!!! حمدين صباحي صرخ في وجه ناشط عمالي ""مزايد" : انت مين يا بني؟؟؟ انا حمدين صباحي!!!!!فرد "المزايد" العمالي: مين حمدين صباحي؟؟؟!!! - حمدين: احاااااااااااااا!!! ههههههههه.. و نواب الاخوان دخلوا الجامع يصلوا الظهر و مخرجوش لحد دلوقت!!!!!! كانت عايزاكي دي..و النبي تسلميلي علي فاطمة

312asdf said...

يا نهار أسوس
هم المعارضين و المحتجين طلعوا بيشربوا سجاير
أستغفر الله العظيم,,, أنا لو كنت أعرف كدة من الأول مكنتش شجعتهم.
خلاص بقى أنا أسيب المعارضين الفجرة اللي بيشربوا سجاير و أنضم لحزب نائب سوزان تميم و نائب العبارة و نائب ضرب الناس بالنار غير القروض و التجنيد و التحفة نائب القمار,,, و سامحوني لو نسيت حد عشان الليستة طويلة,,,
كل دول أحسن مليون مرة من الكفرة الفجرة اللي بيشربوا سجاير.

إلا إيه أخبار الحشيش في القاهرة عشان عرفت من مصادر مطلعة أنه لسة شاحح في اسكندرية و في أُشاعة أن العز حيحتكره مع الحديد.

و على رأي المثل
مساء الخييل

نعيب زماننا

lastcrazyboys said...

وبهــذه المنـــاسبة السعيــدة على "كلب" كل مصــري

احب أقوله
بعد عصيــده " وخرمنــاه ..وخرمنــاه"
الأزليـــة

I'll do anything
For you dear anything
For you mean everything to me.

I know that
I'll go anywhere
For your smile, anywhere --
For your smile, ev'rywhere --
I'd see

Kontiki said...

amazing video :)

هرطقة said...

وجيمى الابن

احمد سعيد said...

انتى مشكله يانوارة

الفيديو راكب عبى حبيب قلبى صح

لو كنت فكرت عشر سنين مكانش هيخطر على بالى الكليب دة