Friday 5 September 2008

آآآآآه الظاهر كلام طفاطيفو ح يطلع صح وح اخسر الرهان

وأكد أن ما قاله الرئيس المصري محمد حسني مبارك من أن لا أحد فوق القانون "لمسناه واقعيا من خلال التعاون مع الأجهزة الأمنية والقضائية المصرية في هذه القضية، مشيرا في هذا الصدد إلى توجيهات الشيخ محمد بن راشد آل مكتوم نائب رئيس الدولة رئيس مجلس الوزراء حاكم دبي فور الحادث بالتواصل مع مصر والتعاون مع أجهزتها الأمنية .

مدام سيرة المحروس دخلت في الموضوع يبقى شكلها كده مش تمام

وكمان:
وقال مصدر قضائي لـ" العربية. نت" إن سبب التعجيل بتقرير الأصوات هو رغبة النيابة في تسليم القضية كاملة إلي محكمة الجنايات، خاصة أن كل أدلة اتهام طلعت مصطفى لا تخرج عن اعتراف السكري والتسجيلات التي تم تقديمها.

وفي نفس السياق قامت مصلحة الأدلة الجنائية بإغلاق ملف البيانات الخاص بضابط أمن الدولة محسن السكري، وتم تشفير البيانات الخاصة به دون أي سبب حيث فوجئ العاملون بالإدارة برئيسها يقوم بوضع كلمة سر "باسوورد" علي البيانت الخاصة به حتى لا يتعرف على بياناته أي شخص في ظل نظام الشبكة المعمول به حديثا في وزارة الداخلية الذي يسمح بالتعرف على البيانات لأي شخص من خلال الدخول علي أجهزة الإدراة.

هو رمضان السكري ح يلبسها لوحده؟
لا لا لا لا
اسكتوا بقى
ما داهية رمضان السكري كمان يطلع منها
يا لااااااااااااااهووووووووووووووييييييييييييييييي
بتدعي علينا في مولد النبي يا رمضان؟
------
ملحوقة: دلوقت عزيز عيني دخل قال يا خوفي ليكونوا بيلهونا بالموضوع ده عن حاجة بيطبخوها تانية
طيب والنبي يا شباب عشان انا مش ناقصة هسهس انا نظرية المؤامرة مش بتنيمني الليل جول لي حاجة واحدة م اللي ربنا كتبها علينا
يعني نركز على ايه واحنا نعمله عشان نضمن انهم ما يكونوش بيلهونا؟ ح يطبخوا ايه غير ان جمال مبارك ييجي ريس؟ ودي احنا عارفينها
ها؟ ايه تاني؟
يعني اقصد يعني، لو هم عايزين يعملوا حاجة، وبيطبخوها، ح يلهونا ليه ماهم راميين طوبتنا اصلا، مش محتاجة قضية قتل عشان يلهونا كفاية دوري الغالب مستمر يلهي الامة العربية بحالها
انا باسألكوا عشان تقولوا لي لانكوا قلقتوني فعلا يعني كلموني كده زي ما باكلمكوا
انتوا شاكين في ايه؟ ما تلعبوش الفار وتسيبوه يخرفش وتمشوا


No comments: