Sunday 7 September 2008

الميت بيلبسوا له اسود والحي بيلبسوا له ابيض واللي تحت الانقاض

بيلبسوا له ايه؟ اديدس؟ اديدس؟ 24 ساعة مش عارفين يطلعوا الناس من تحت الانقاض؟ وكل اللي طلعوا طلعوا ميتين؟ طب مافيهمش ولا اكثم واحد؟ يعني ايه؟
على فكرة انا المرة دي مش عارفة ابلع
من غير ماحد يدخل ويهزأني ويقول لي: يا روح خالتك...المرة دي؟ انت لسة صاحية؟
لا مش لسة صاحية، بس فعلا المرة دي مش عارفة ابلع، الناس بتركب قطر بتركب عبارة، لكن ماحدش بيركب بيته، يعني الواحد يهرب من بيته يروح فين، وبعدين المرة اللي فاتت الناس هي اللي مش بتعرف تركب القطر وهي اللي مش بتعرف تركب العبارة وطلعت غلطتهم
المرة دي ايه؟
ولسة من امبارح السؤال بيرن في ودني، احنا بنموت ليه؟ بنموت ليه؟

ابقوا خدوا بصوا على الفيديو ده

انا اصلي كان عندي اكتئاب، قلت يا ربي مين كوميديان العصر والاوان اللي يضحكني من قلبي
بس لقيت الفيديو ده مسخرة هههههههههههههههههههه شفتوا الختام؟ فيه حد بيقرا قرآن كانه بيهدد؟ ههههههههههههه
ياللا اهو كان عامل حس في البلد صحيح حس مرعب بس اهو احسن من ابو دم تقيل ده
----
بناء على طلب الجمانهور:

انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك


No comments: