Friday 26 September 2008

أخخخخخ امي اتعلمت الكمبيوتر

والنت، وبقينا يا عم كمبيوترايزد قوي، وتكلمني عن ناس تقول لي: انا عملت لهم ديليت من حياتي
وتقول لي: انا كنت متضايقة النهاردة...عملت سيرش في دماغي عشان اعرف ايه اللي مضايقني بالظبط
ومش ناقص غير ادخل عليها الاقيها بتعمل شات بالمايك والكاميرا مع واحدة صاحبتها تبقى متعلمة الكمبيوتر جديد برضه
مش دي المشكلة، المشكلة انها حطت التهييس في الفيفرتس وكل شوية تدخل عندي. اممممممممم انا قلت لكوا اني ما كنتش باقريها المدونة والاقيها جاية تقول لي فيه ناس بتقول لي انك كتبت كذا. وبرضه اللي يسمع غير اللي يشوف
كل شوية داخلة على المدونة وجاية تتخانق معايا لان اللي على المدونة بيحطم يا عيني تصورها عني، انا عندها في البيت ملاك ينقصه الجناحين، وهادية وساكتة، لقيتها جاية بتقول لي: اتاريكي قاعدة خرسا طول النهار ما انت نازلة رغي على النت
اخر حاجة بقى لقيتها زعلانة قوي وبتقول لي: انت ايه اللي بتقوليه على المصريين ده؟ ده مش المصريين دول بتوع الرز في الطبق الغويط والمعلقة، دول الغجر بس...هو لازم الواحد يبقى غجري عشان يبقى مصري؟
وطبعا ده فتح ما بينا حوار بكيزة وزغلول المتكرر والمعتاد اللي مش باحب افتحه مع ماما عشان بينتهي زي مناقشات بكيزة وزغلول بالظبط: انت جربوعة حومارة...
وزغلول اللي هي انا تقعد تبرطم وتخاف بكيزة تسمعها
اييييييييييه
ايها الاخوة المواطنون اننا مع مدونتنا العزيزة المهيسة مقبلون على منحنى خطر وعلينا ان نتاكتف جميعا ...عشان ما انطردش من البيت
----
اه نسيت اسألكوا
هي ليلة القدر كانت واحد وعشرين وللا تلاتة وعشرين؟

No comments: