Saturday 6 September 2008

هم ليه الغلابة كل حاجة ضدهم؟

ليه يعني يبقى فقر وغلب ومرض وكمان انهيارات صخرية؟ انا استغفر الله العظيم مش باعترض بس انا عايزة افهم بجد، ليه يعني مافيش قصور بتقع ولا تتهد على دماغ اللي فيها؟ ليه لما تحصل كارثة هو اول ناس يهربوا والغلابة هم اللي يلبسوا فيها؟ يتولدوا في غلب ويعيشوا في بؤس ويمتوا بمأساة
-----
انا مش عايزة جمال مبارك...دي الجملة اللي ح انهي بيها كل بوست من هنا ورايح
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك

No comments: