Monday 8 September 2008

البسسسسسسسسسسسسس

ماكين يتقدم على اوباما في استطلاعات الرأي
ماشي زي بعضه انا مش باحب اوباما لانه ذكي ويعرف يعمل كل اللي هو عايزه ويطلع علينا كل عقده وينسل الشبشب على دماغنا وهو مبتسم وشكله طيب والعالم كله متعاطف معاه بما فيهم المغفلين اللي هو احنا
بس بجد انا باحط نفسي مكان المواطن الامريكي ، ماكين يتقدم على اوباما ليه؟ عشان الانسة النايبة بتاعته قالت حرب العراق حرب الهية؟ وللا عشان بوش قال انتخبوا ماكين لاننا علينا اننا نفضل في وضع اللا مؤاخذة هجوم؟ وللا عشان ماكين قال احنا حاربنا القاعدة بس لسة فيه شوية فتافيت عايزين نشيلهم بالديتول؟
بجد يعني ليه؟ ده اوباما عمل المستحيل عشان يعرف ينصب على الناس وهو نصاب كبير يعني ومحترف، ده لو اترشح في اي دولة عربية بعد الخطبة الاخير ح ينتخبوه بما فيهم الفلسطينيين وح ينسوا له الطرطور اللي كان لابسه في القدس، ونبيه وبيفهم وكفاءة وكاريزما واتكلم عن الفقر والغلب اللي مفروض دي يعني مفتاح اي شعب...وللا ده مفتاحنا احنا بس؟
استطلاعات الرأي ترفع ماكين اللي سمعه تقيل ونظره ضعيف واهبل بس عشان دموي؟ بس؟
احسن يا اوباما...احسن...عشان تعمل قرد تاني..خليك بقى اتنطط على الشجرة
ماحدش متعاطف معاك غيرنا عشان احنا قرود زيك...ح نبقى نحدف لك شوية موز وسوداني
وعموما بقى ماحدش يعرف بكرة فيه ايه؟ ينكن يغيروا رايهم وينجح اوباما وبعدين يتقتل في اول يوم وماكين وييجي بالتزكية
كركركركركر
-----------
البقاء لله في اللي تحت الانقاض

انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك
انا مش عايزة جمال مبارك

No comments: