Friday, 29 October 2010

عائدون :)

صحيفة الدستور حتنطلق كموقع على الانترنت يوم الاتنين القادم ده ان شاء الله
:)
وابراهيم عيسى قال احنا راجعين قريب ان شاء الله


الجدير بالذكر اني كان مفروض اتولد يوم 23 سبتمبر سنة 1973، بس احتجبت اسبوعين في بطن امي لحد ما انتصرنا، واحتجبت يومين لحد ما الدستور طلعت وابراهيم راجع من اول السطر
-------
للتوضيح، الموقع الالكتروني ملك لابراهيم عيسى شخصيا
انا فرحانة قوي اني حارجع اقرا من اول السطر تاني............ يااااااااا اما المقال ده وحشني بشكل

21 comments:

احنا المأجورين said...

انا عارف يا نوارة ان كلامى هيكون صادم
وعلى الرغم من حبي واحترامى للمعلم الكبير ابراهيم عيسى
بس انا عايز اعرف حاجة مهمة
ازاى الجريدةابتاعت وازاىابراهيم عيسى مسيطر على الموقع بتاعها
هو دا مش اختطاف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازاى اقيل من موقعه وازاى هيمسك الموقع بتاع الجريدة الىل هو مش شغال فيها
طي بدا مش اسمه سطو؟
انا بصراحة فهمي علىقدى حبتين ياريت تشرحي لى اللغز دا يا بنت الفاجومي

سواح في ملك الله- said...

نتمني يانواره عوده الدستور بكامل محرريه بس قبل الانتخابات مش بعدها

جمهورية فوضى said...

منتظرين بفارغ الصبر

وعلى رأى المثل : كل احتجابة وفيها خيرة

Ahmad said...

الف مبروك يا أستاذة وربنا يكشف الغمة وزباقي الغمم تباعا ان شاء الله
ايع أخبار فكرة الصحيفة باكتتاب شعبي اللي طرحها السفير ابراهيم يسري
أنا بعت اسألكم عليها برسالة ع الفيس بوك وماحدش رد بالإيجاب او السلب لعل المانع خير
أنا طبعا فرحان زيك بس مش هتكمل فرحتنا غير برضه بنسخة ورقية سهل توصل للناس كلها مش للإنترنتيين والإفتراضيين أمثالنا بس
هاااااااااااااااانت

mido said...

احنا المأجورين

الموقع باسم عيسى و هو اللى متكفل بنفقاته
الموقع حيصدر باسم مختلف و ينشر اخبار تحت الاسم الجديد
انتهت علاقة عيسى بدستور البدوى

M. Amin said...

@ احنا المأجورين

الموقع مستقل عن الصحيفة
الموقع ملك لإبراهيم عيسى ملكية خاصة بيه هو شخصيا، فمن حقه يستخدمه زي ما هو عايز

eng.ramy2006 said...

الف مبروك,ويارب كل حاجه فى الدنيا تكون سبب فى سعادتك, اجمل شئ فى الدنيا ابتسامه على وجه القمر ,,,,نوارة

koko wawa said...

انا فرحان جدا بالقرار ده من ا/عيسى
وكتب تدوينه عندى عن الموضوع ده
اول معرفت

حاجات جوايا said...

الف مبرووك
عقبال يارب عودة جريدة الدستور لصحفيها وكتابها ورئيس تحريرها
سعيدة بالخبر ده
وان شاء الله النصر قريب

A H said...

نقلا عن جريدة الفجر :::: السيد البدوي رئيس حزب الوفد مزور
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=148871841824107&set=a.148871838490774.29804.144205818957376#!/album.php?aid=36823&id=143838125640568

wahat_alshohada said...

ممتاز و الف مبروك خطوة طيبة جدا وبالتوفيق ان شاء الله

abooood said...

نوارة دا احسن الاخبار اللي سمعتها وياسلام على الصبح كدا بس قوليلي هل الاستاذ ابراهيم منصوور هايرجع يكتب برضو على الموقع هوا وايمن نور واسامة غريب
وعمر طاهر وانتي يانوارة هاترجعي تكتبي يومي ووائل عبدالفتاح وجمال فهمي
يانوارة هايرجع دا كلو ولا لا ردي عليا ابوس شبشبك وهل هايكتب يومي ولا اسبوعي وابوس رجلك من غير شبشب هاتيلنال معاد مضبوط عن رجوع الجريدة
وردي عليا قوليلي كاتب كاتب من اللي هايرجعو يكتبو في الدستور الجديد

abooood said...

نوااااااااااااارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قوليلهم وقولي لعيسى والكل وقولي لكل صحفي في الدستور الناس عطشانينكم متعطشين مستنينكم امانة عليكي يا جدعة يابنت الراجل الشهم لاتوصليلهم رسالتي خليهم يستعجلو ما يتاخروش لحسن انا مخي مششش من كتر قراية جرايد ممششه من بتوع الامن وامن الدولة وسويرس وبتاع ميد

Hala said...

يارب كل يوم يبتدى بخبر جميل زى ده, ربنا يبشرك دايما بالخير

khalil said...

مبروك يا ست الكل

Nofal said...

أنا سامع طرقعة جامدة اوييييييي على قفا اخونا قدرة وتابعه قفة ....
بالشفا :)

تهيؤات said...

بالنسبة لأحنا المأجورين
الموقع ملك ابراهيم عيسى وانشأه وبيصرف عليه من جيبه الخاص بعيدا عن اصحاب الجريده الورقيه
ويكفى انه يغير الاسم الى الدستور الجديد او الالكترونى ليبعد عن المسائله والمشاكل
------------
وبأذن الله الموقع يحافظ على مكانته على حسب فوربس انه التانى مصريا قبل الاهرام والمصرى اليوم وبعد اليوم السابع
وهيبقى الاول كمان

Duffy said...

Nawara,

plz comment on what is published here

http://www.almesryoon.com/news.aspx?id=41955

i really like Ibrahim Eissa and am very happy for the return of al-dostour, but i wanna know if what is written here true or not.
I trust ur opinion, so plz reply and dont let me down

thx

hala said...

الله رح يكون اكييييييد موقع مميز ورح اكون من متابعينه

amina said...

سلالالالالالالالالالالالالالالام
و الله العظيم احلى خبر سمعته اليوم أنا كنت متابعة الدستور وكنت مدمنة عمود ابراهيم عيسى و كان يعجبني ما يقدمه على التلفزيون يحسسك انك امام شخص له غيرة على الوطن و المواطن وعلى التاريخ و الجغرافيا رغم اني لست مصرية لكن كلامه عابر للحدود العربية لأن مشاكلنا و همومنا واحدة فالله يحميه و يحمي شباب الدستور و تحياتي لك نواةو دمت سالمة و منوة النت

Mohamed said...

موضوع الاتفاق ده حصل ، لم اتعرف ان الموقع الالكترونى حيبدأ يعمل بكامل طاقاته وبالمحررين ، يعنى بالبلدى كده لما اتعرف ان الموضوع ده جد ، فتم عمل الاتفاق من جانب حضرة الناظر