Sunday 9 November 2008

احذروا التقليد عند التدوين





مهندس مصري كتر خيره دخل ساب لي لنك لواحد عامل مدونتين باسم شبه مدونتي واحدة
جبهة المهييسين الشعبية
وواحدة جبهة التهييس الشعبيي
دابل ي في الاخر
ياااااااااااااا ده انا ح اتنفخ كده على فكرة، انا ما كنتش عارفة اني علامة جودة والناس بتقلدها
يا كزوفي يا كزوفي، والله وشي احمر وانا باكتب
هي حاجة تغيظ بصراحة، تغيظ وتكسف بس خلوا بالكوا ده مش انا وانا ح احط برضه لنك عندي عشان ربنا يكرمه كده وناس كتير تدخل له
بس طبعا انا شاكرة ليه يعني انبهاره الى هذه الدرجة بالمدونة بتاعته
بس ياريت يغير الاسم وبرضه ابقى اعمل له لينكات واكيد لما يكتب حاجات ح يجيله ناس برضه
وبالرغم من انها فيها عدد من البوستات الا انه لسة عاملها حالا لان البروفايل في نوفمبر
بس يا اخ دي مش محبة دي مضايقة، انا ما احبش يتنسب لي حاجة مش بتاعتي وانت برضه من حقك يتنسب لك الحاجة بتاعتك مش كده؟

No comments: