Monday 3 September 2007

هدية من الجيزاوي: اسمعوا ضباط الشوربة بيتكلموا ازاي

وجه جلسة اسلاك بالصدفة عشان كان عنده قضية بيترافع فيها
قعد جنب القفص كاي محامي محترم
جنب القفص بقى فيه بعض الاخوة الضباط اللي جايين تطوع
يحرسوا صديقهم وزميلهم من عيون المصورين
والحساد طبعا عشان انا ملاحظة ان معظم المدونات النسائية
بتقول على اسلاك انه وسيم
والنبي ما عارفة انا اللي مش بافهم في الرجالة
وللا ده من كتر كرهي ليه شايفاه زي القرد ولا وسيم ولا حاجة
المهم قوووووووم هذوه الصخص اللئيم المدعو المتر احمد الجيزاوي
ضرب صحوبية مع الزملاء الاعزاء وفتح الموبايل وسمعنا احلى كلام
اسمع بنفسك كلام الضباط وهم بيقولوا احنا بنعمل كده مع العيال الشمامين والصيع
على اساس انهم يستاهلوا طبعا والقانون بينص على ان الشمام والصايع
يتحط عصا في مؤخرته
اكيد
هو ده المنطق وللا مش هو ده المنطق يا متعلمين يا بتوع المدارس
جه احمد وقال لي انا عارف ان انت ووائل عباس اللي ماسكين قضية اسلاك
وح اديكوا التسجيل ده عشان تنشروه عندكوا
بس انا ووائل الشهادة لله مافيناش خصلة اننا نضرب على مجهود غيرنا
واهو برضه لما نروح في داهية كلنا ناخد ثواب الجماعة
وده الفيديو

2 comments:

Anonymous said...

الواد الجيزاوى ده مش هيجبها لبر ربنا يستر

Anonymous said...

حرام عليكي
بقى الراجل يعمل معاكي واجب وانتي تودية في داهية

طيب انتي وبقيتي مشهورة من بعد ما اسمك اتقال في المحكمة
لكن الراجل دة ذنبة اية؟

ربنا يستر عليكم كلكم

سلام