Friday 25 July 2008

يعني يا اوسني ماهانش عليك ارجع مبسوطة من رحلتي؟

دول هم يومين ياربي ارجع الاقي اربعتاشر واحد معتقل عشان كانوا عاملين طيارة ورق عليها علم مصر وبيغنوا اغاني وطنية؟
ده ايه النحس ده يا ربي..ده ايه النكد ده؟
وانا اللي راجعة مبسوطة وحاملة لكوا اخبار كتييييييييييير حلوى وعمالة احضر في دماغي واسنجف ح احكي لكوا على الرحلة ازاي من طأطأ لسلامو عليكو وكنت عاملة لكوا مفاجأة مش ح تصدقوها
بس عشان مخكوا ما يروحش لبعيد ما شفتش السيد حسن ولا حاجة يعني...ومشيت وانا باعيط عشان كده
بس عندي مفاجأة بمليون جنيه
كانت بمليون جنيه قبل الخبر النكد اللي قريته في الطيارة وانا راجعة
اففففففففففففففففففففففففففف
تاني تاني تاني...راجعين للهم تاني
هم العيال عملوا ايه غير انهم بيحبوا مصر؟ وللا مصر جوزها بيغير عليها؟ دول في سن اولادها يعني
انام واصحى بقى واعرف الحكاية بتفاصيلها
واما نشوف ح احكي لكوا ازاي على الاخبار والمفاجئات الحلوة في جو النكد اللي ام الدنيا مستقبلاني بيه
كده برضه ياما؟ وانا اللي راجعة باقول وحشتيني؟

No comments: