Tuesday 29 July 2008

انا متنكدة قوي

لا لا لا لا لا
انا مش عارفة اتجاوز...مش عارفة انشغل بحاجة تانية...مش عارفة انام ولا عارفة ابطل افكر
براءة ممدوح اسماعيل
اهو اهو..وانا باكتب الكلمة دي حاسة كأن نمل بيجري في عروقي من الغيظ
صورة الاهالي وهي بتتمرمغ في الارض مش عايز تروح من بالي
طيب زي ما رامز قال احنا فعلا نحاول نوصل لاهالي الضحايا ونسجل معاهم وننشر التسجيلات دي
انا ان شاء الله ح اتصل بحد يوصلني بيهم ولو عرفت اوصل لهم ح اقول لكوا ولو حد عرف يوصل لهم قبلي يقول لي متهيالي الوصول لهم مش صعب
انا ما بانامش
كنت متخيلة ان الموضوع ح نتكلم فيه وح يعدي بس انا مش عارفة اعديه
كل حاجة بتعدي في مصر...حتى القفا اللي اخدناه يوم خمسة مايو عدا واتعاملنا
بس انا لحد دلوقت مش قادرة اتجاوز ولا عارفة انام ولا افكر ولا حتى اغير الموضوع كل ماحد يكلمني في حاجة احول الموضوع على العبارة زي الولية الزنانة اللي بتاكل دماغ جوزها بنفس الموضوع كل يوم
ما اكدبش عليكوا انا عايزة اعمل حاجة عشان على الاقل اريح نفسي
مش عارفة ارتاح

No comments: