Friday 16 March 2007

تظاهرة تدوينية

اتقبض على ناس في مظاهرة

اظن التظاهرة التدوينية مش شغب ولا حاجة

رجاء من كل المدونين وضع هذه الأغنية في مدونتهم:
يا قبضتي دقي على الجدار
لحد ليلنا ما يتولد له نهار
يا قبضتي دقي على الحجر
لحد ما تصحي جميع البشر
مش فاهم اللي حاصل
لكن بقلبي واصل
واللي مش فاهمه عقلي
بتشرحه السلاسل
يا قلوب بتنزف دم في العتمة

يا قلوب بتنزف دم وتغني
سجنوكي والكلمة
غصبن عنها وعني
طلعت من القضبان وم الاسوار

الاكواد بتاعة الاغنية اهه

رجاء تبقى شعار المدونين في الوقت اللي بيتعرض فيه كل صاحب رأي - على اختلاف انتماءاتهم - للظلم

الاكواد بتاعتها في الموقع ده


كنت اخدتها من غزالي

تصحيح اللنك

http://www.mp3asset.com/swf/mp3/minime.swf?myid=1575758&f=3


تحديث
صاحب مدونة ح نتكلم










قام مشكورا بوضع أكواد الأغنية على هذا اللنك




13 comments:

Anonymous said...

والله انا نزلت للمظاهره في الميدان و انتظرت على قهوة وادي النيل الساعه جت 5 لاقيت واحد معرفش رتبته( لابس ملكي) جه اخدني من مكاني و اتنين مخبرين بيشلوني و بترمي فمكوباص ازرق في ايه في ايه استلموني اسئله اسمك , ذقنك طويله ليه , لنت من بتوع كفايه بقي طب هنشوف , مترد وحيات اممك ....

و بعدها بسعتين من الاسئله و الاهانه سابوني على شرط انني اتجه للمواصلات و على بيتنا بدور على اعضاء كفايه مفيش حد الميدان فيه عساكر بس كانوا فين كفايه بقي قلولنا ميدان التحرير عشان يروحوا عند زقاق حزب التجمع و ننضرب و ننهان احنا في الميدان ؟

Anonymous said...

يعني الناس ما نابهمش من تحت راس المظاهرة غير الزحمة ووقف الحال؟

هههههههههه

معلش

ايه رأيك في موضوع المظاهرة التدوينية؟

Anonymous said...

فكره كويسه
بس عايز ال html كود بتاع الاغنيه
عشان تكون فمدونتي اصلها جامده

Anonymous said...

عليك وعلى

غزالي

هو اللي بيفهم في الحاجات دي

انا تكنوفوبيك

Anonymous said...

اعمل

view source

ح تلاقيها تحت فوقيها كلمة محبوسين بلا حدود

Anonymous said...

انا شافة ان دة احسن نوع من انواع المظاهرات لان لو حد وقف فى مظاهرة ممكن ميسلمش من بلاوى كتير ربنا يستر على الناس

Anonymous said...

تخيلى لو كل منفتح مدونه نلاقيها شغاله؟ فكرة جامده يا زعيمة الجبهه :)

Anonymous said...

نوارة ياريت تبعتلى الكود الصحيح على الاميل دا

tamer20011@hotmail.com

لان السورس كود المرتبط بالينك الفى تدونتك غير نشط

Anonymous said...

تسلمى نوارة على ارسالك للكود


وكود انا وضعتة فى تكست تقدر تنزلة من على الينك دا

افتح التكست وعمل كوبى للكود الموجود

وعملة بست فى المكان العايزة يظهر عندك فى البلوج


http://www.linux-fr34k.com/Soka/Blogger/Cod.rtf

Anonymous said...

لأ واحدة واحدة علي عشان أنا معاقة تكنولوجيا

طيب اللبنك ده أحطه فين عشان يشتغل أول لما حد يدخل ع البلوج؟

أنا بأستعمل وورد برس

نصيحة يا أهل الخبرة

Anonymous said...

emo

التظاهرة اللي في الشارع مهمة

وهي حق مدني من حقوق المواطنين مدام بيعبروا عن رأيهم بشكل سلمي

لكن أنا فكرت ففكرة التظاهرة التدوينية كحل مكمل وليس بديلا عن التظاهرة اللي في الشارع

Anonymous said...

believer

زعيمة؟ انت ح تلبسني تهمة؟



حنتكلم

اشكرك جدا على اللنك اللي انت عملته

Anonymous said...

نورا يونس

ما لقتيش غيري اللي تسأليه؟

ده انا باتكعبل ع الكي بورد

بصي انت تفتحي اللنك

وتاخدي كوبي من الاكواد

وتبعتي للشرقاوي تقولي له البتاع ده اعمل فيه ايه

عشان هو اللي ورد برس

انا مش فاهمة حاجة اساسا في البلوج سبوت عشان افتي لك في الورد برس كمان

ههههههههههه