Sunday 25 March 2007

بقية المتاظهرين لجأوا لنقابة الصحفيين


اللي نفد من الاعتقال
راح على النقابة عشان يعملوا ندوة هناك
كمان حسام الحملاوي الحمد لله
بعت ميل يطمنا من الميل
وبيقول انه قدر يهرب من طلعت حرب
تحديث من خالد البلشي والحاج جرجس:
تم محاصرة حزب الغد والاعتداء بالضرب على عدد كبير من كوادره كما تم اعتقال
احمد عبد الجواد من الغد

وأحمد الدروبى

كما تم خطف كامير مصورة صحفية أخرى هى الكسندرا ساندليز من هيرالد تربيون
: تحديث من مركز الحرية
هناك أنباء عن محاصرة الأمن
لنقابتي الصحفيين والمحامين

6 comments:

Anonymous said...

انا لله و انا اليه لاراجعون.يحيى

Anonymous said...

حسبى الله و نعم الوكيل يعملوا ندوات بكرة العيد بقى لسه يا ما هنشوف

Anonymous said...

ana lessa harban mn el ta7reer ana w tamer ( 7ntklm ) w ebn naser
zabaneyat gohanam aktr mn el naml fe kol 7etta
7ezb el tagamo3 mo7asar
wel ghad mafesh 3ndo bane2adam aslan

al7md lelah enne weselt el beet

Anonymous said...

مكالمة هاتفية مع احد المعتصمين...المقبوض عليهم تم ترحيلهم الى معسكر الامن المركزي في الدراسّة

Anonymous said...

هههههههههههه اعتصاام ههههههههه ميدان تحرير هههههههه معارضه ههههههه بوليس ه انا مش نازل بعد كده في حته مش قادر اوصفلكم ان كنت مع (يساري مصري وحنتكلم) وايه عارف احساس المطارده وانك ممكن يتقبض عليك في اي وقت انا كنت كل ما اقف في حته يجي واحد يا كابتشين امششي من هنا

Anonymous said...

اتصال هاتفي من احد المعتصمين يفيد ان 15 من المقبوض عليهم يعرضون الان على نيابة امن الدولة بمدينة نصر