Thursday 14 February 2008

عاجل احباط تظاهرة في سمنود واحتجاز بعض الشباب


تحديث: كريم اتقبض عليه هو ومحمد ابو الدهب والامن اشتبك معاهم وبعدين سابهم ودلوقت فيه مظاهرة في الميدان
اما الشباب اللي محتجزين في الجامع فخرجوهم، المهم اني كنت قاعدة قلقانة وكريم مش سائل فيا لحد ما اتصلت بيه قال لي انا عمال اتصل بيكي وما حدش بيرد!!! والنبي يا استاذ ياللي مراقب التليفون ليا عندك عدة مطالب
أولا: لما حد يتصل بيا يا ريت توصل لي المكالمة
ثانيا: لما حد يتصل بيا يا ريت تطلع لي اسمه مش اسم واحد تاني مكانه
يعني مش الاقي على الشاشة زيد ارد الاقيه عبيد
ثالثا: ياريت تكتفي بسماع المكالمة ومافيش داعي ترد على الناس بدالي انا مش طالبة سكرتارية ومش معقول كل ما حد يتصل بيا يقول لي اتصلت بيكي وراجل رد عليا
انا واحدة ماليش الا سمعتي

كريم البحيري بعت لي رسالة ان كان فيه تظاهرة في سمنود ضد الغلاء وان الامن

حاصر ميدان النحاس اللي المفروض كان يبقى فيه المظاهرة واحتجز مجموعة من الشباب داخل الجامع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! داخل ايه؟
الجامع
بتقولوا ايه يا ولاد؟
الجااااااااااامع

No comments: