Saturday 12 May 2007

رسالة إلى كل المهتمين بقضايا الوطن

رجاء قراءة هذا اللنك
هام جدا

8 comments:

Anonymous said...

علم ونفذ يا افند الفكرة جميلة اوى بجد....

وعجبانى ربنا يكرم والحملة دى تجيب نتيجة

Anonymous said...

امتياز يا نواره

Anonymous said...

الفكره كويسه بس اللي أهم هو التنظيم قبل التنفيذ
معنديش اي مانع اشارك بلعكس انا متحمس للفكره جداً

Anonymous said...

الأول أزيك :) الكلام المكتوب هناك حلو بس لازم يبقي الحملة دي لها معني مش شوية بانرات و خلاص
مش عارف ايه اللي ممكن يتعمل
بس هو في حاجة لازم تتعمل

Anonymous said...

شكرا علي التضامن وياريت نحطشعار النديم
http://nadimyat.manalaa.net/

Anonymous said...

ازيك
يا نوارتى الجميلة ياااااااارب تكونى بخير
طبعا معاكم بس يااااااارب الناس تحس شوية ويكون فى صدى يااااااااارب

Anonymous said...

انا معاكم بس هو فى حاجه عوز اعرفها هى فى حاجه هنعمله اكتر من انى احط لنك الحمله وبس
نفسى اعمل حاجه تنييه تكون فعله مثل مسيرة امام مجلس الشعب
او حاجه بجد عموما انا مستنى مقترحات
وانا معكم ان شاء الله

Anonymous said...

انا بفتح لينك الحملة مفيش حاجة بتفتح