Sunday 27 January 2008

للي عايز يروح غزة

اتصل بيا احمد عبد الفتاح بتاع مدونة يالالاللي عارفينه انتوا بتاع الاخرام السودا اللي في الفضاء...شاغل نفسه بيها قوي وكل يوم يطلع ويقول حدث سيغير مجرى التاريخ: خرم اسود في الفضاء
معلش اصل دراسته فيزيا بس والله طيب وابن حلال وجدع، المهم قال لي عايزين مجموعة مدونين يروحوا غزة انا لسة راجع منها
بيني وبينكوا هي فرصة كويسة الواحد يشوف اي حتة من فلسطين قبل ما يموت
بس هو قال لي نعملها بكرة الاتنين...برضه بيني وبينكوا يوم الاتنين قريب قوي عموما انا ما اقدرش اسيب ميله ولا تليفونه كده على المدونة من غير اذنه فرجاء حاولوا تدخلوا عنده في اللنك ده
وتقولوا له والنبي يا احمد والنبي يا احمد اعملها يوم التلات الصبح والنبي والنبي والنبي
ماحدش يقول لي كلميه انتي عشان انا لما باكلمه بيقنعني ومش باعرف ابمبك معاه فقولوا له انتوا بقى
ملحوظة انا مش ح اقول لماما ما حدش يقول لها بقى احسن ده سر
لو يوم الاتنين انا مش ح اقدر اروح الا بقى اذا كان يوم الاتنين بالليل اطلع من الشغل واكلم ماما من هناك زي ما باعمل عادة
ماما مش بتفتح النت يعني لو عرفت يبقى من حد منكوا ونهاره ح يبقى اسود

No comments: