Thursday 27 March 2008

مدون حلو...وجيمي ما راحش في الوبا

المدون ده امريكاني واضح انه من اصول مكسيكية او هندي احمر مخلط ببيض، وواضح انه برضه طالع من طبقة اجتماعية متكحرتة وربنا نفخ في صورته، لما تقروا تدويناته ح تستنتجوا كده برضه، ثم يعني امريكي ابيض سيك ومن طبقة متوسطة ازاي ح يبقى مخه نضيف يعني؟
الواد ده اكيد يعني جدته مغتصبة زي اي ملون مخلط بعرق ابيض، مالكوم اكس بيقول كده
المهم المدون ده عاجبني قوي ولما باقرا له باحس ان الدنيا لسة بخير بس هو مقل قوي عايزة الواد جيمي بما انه في امريكا يقول له كتر شوية من التدوين
اسكتوا اسكتوا اسكتوا مش الحمد لله الواد جيمي ما راحش في الوبا، بصراحة بصراحة انا كنت فاكراه راح في الوبا اصل الواد خلع ولا كلمني وبعدين غطس كده قلت بس الواد راح في الوبا وجاله ازبهلال وصدمة حضارية من اللي بتحصل للي بيروح امريكا ويرجع لاوء لسانه وبيتكلم عن الامريكان اللي زي الفل وان احنا اللي ولاد وسخة
بس الحمد لله حبيبي يا اخويا طلع فقري زي اخته، راح اتصاحب على الهومليس والجرابيع اللي في امريكا كلهم وباعت يقول لي وحشتني عربيات الكشري والفول انا زهقت...ما طلعتش حلوة ولا حاجة يعني، وبيتوعدني توعد شديد اللهجة بانه ناوي يعمل مسح لكل جرابيع امريكا ويضرب معاهم صحوبية

فقري فقري يعني، انشالله دايما يا جيمي ربنا يديمه عليك وعلينا
انا مبسوطة قوي على قد ما كنت زعلانة منه لما كنت فاكراه هنادي وراح في الوبا على قد ما انا مبسوطة انه لسه من قبيل الفقريين دلوقت

No comments: