Thursday 6 March 2008

انطقوا بقى


اخيرا عملية نوعية في فلسطين المحتلة بدل بومب العيد اللي لا يموت ولا يخلا من النجاسة
الحمد لله تمكن المقاومون من عملية تنزل بردا وسلاما
ملحوظة: اي وسخ ح يتكلم عن العملية دي بوصفها قتل للمدنيين وتعطيل للمفاوضات وتسبب في مزيد من القتل والكلام الوسخ ده يمشي من هنا ومايجيش هنا تاني المدونة لا تسمح بدخول القوادين ولا المثليين ذهنيا ولا اصحاب العهر الفكري وانا مش ديمقراطية واي حد قذر ح يقول كلام قذر يعتبر اني غرقت وشه تفافة
يااااا الشتيمة بالفصحى شيك قوي
------
اللي عمل العملية كتائب الشهيد عماد مغنية من منظمة احرار الجليل
واللي عملها عرب تمانية واربعين ؛) الكلام ده ما يدخلش دماغي ابداااااااااااااااا
انا عندي احساس قوي جدا عن مين اللي عمل العملية دي هو الفرد اللي نفذها فلسطيني اكيد بس..عموما
ربنا ينصرك ياللي في باااااااااااااااالي
انا في اسعد حالاتي وبقيت ماشية ادي كلاكسات في الشارع والناس ماشية تبص لي وعايزة تعرف انهي ماتش اللي كسبنا فيه


No comments: