Sunday 24 June 2007

ربنا يسهل واعرف اروح


مركز الدراسات الاشتراكية

دعوة من مركز الدراسات الاشتراكية لحضور ندوة

فتح ضد حماس
حقيقة الصراع الدائر في فلسطين

المتحدثون
د. عصام العريان (عضو مكتب إرشاد جماعة الإخوان المسلمين)
د. أحمد ثابت (أستاذ العلوم السياسية بجامعة القاهرة)
م. وائل خليل (مركز الدراسات الاشتراكية)

وذلك يوم الخميس 28 يونيو في تمام الساعة السابعة مساء
بمقر مركز الدراسات الاشتراكية: 7 شارع مراد – ميدان الجيزة
========
اظنها ح تبقى كويسة لان المتحدثين كويسين قوي
ربنا يسهل واعرف اروح
ممكن لو ما عرفتش اروح حد يسجلها لي ع الموبايل
مرة من نفسي
بس ان شاء الله ح ابذل كل جهدي اروح
وابقى انا اللي اسجلها لكوا

11 comments:

Anonymous said...

همممممممممممممممم

لا مهمة دى ربنا يسهل واروح

Anonymous said...

يا حسارة هبقي مشغول مش هقدر اروح والله كان نفسي ..يالا يا نواره ربنا معاكي وتنقليها لنا

تحياتي

Anonymous said...

مين إلي قال إن دكتور عصام العريان عضو مكتب إرشاد
دكتور عصام أحد القيادات بس

Anonymous said...

والله يا ابني الدعوة جاية لي كده

من جيهان شعبان

اديني فتنت عليها اهو

اصل انا ندلة

؛)

Anonymous said...

رغم اني مخنوق منك
بس النهاردة كان في حديث علي الهواء لإسماعيل هنية ياريت تتفرجي عليه لأنه مهم جدا وضروري لأي متابع يسمعه

بس سؤال خارج السياق
هو ليه مفيش خطباء مفوهين زي نصر الله وإسماعيل هنية في التيارات الاخري؟

بجد هو احنا عندنا أزمة حتي في الخطباء المفوهين؟؟

Anonymous said...

إن شاء الله هبقى موجود

Anonymous said...

ونبي حد يروح مركز الدراسات الاشتراكية علشان يسمع وائل خليل

Anonymous said...

bahary

انت اللي مخنوق

يعني غلاط ولسانك طويل وكمان مخنوق؟

عجايب

سمعته هنية

انا ما باكلش من الخطب


icp

خد معاك كاميرات تحسبا لاي حاجة

انا

اللي هو انت

ومين حضرتك عشان مش عاجبك وائل خليل؟

Anonymous said...

ان شاء الله سأعمل جاهداً على أن أكون هناك

تحياتي

Anonymous said...

حنستفاد ايه ان روحنا و لا ماروحناش؟
و حيقولوا ايه احنا مش عارفينه؟
و احنا ايه في ايدنا نعمله اصلا ؟

اسئله بلا اجابه

تحياتي
سبع الليل

Anonymous said...

أنا لساني طويل يا هجاصة؟؟
بقي بذمتك في حد يقدر يفلت من لسانك؟؟
عموما الله يسامحك
ويهديكي يا نوارة يا رب

ارجو انك انت اللي تروحي الندوة بس تنقليها بضمير

بحري