Saturday 3 November 2007

الاثنين 5/11 جلسة النطق بالحكم في قضية إسلام نبيه

ما تنسوش يوم الاتنين الجاي ان شاء الله
جلسة النطق بالحكم "على" اسلام نبيه قولوا ان شالله
للتذكرة
http://www.youtube.com/watch?v=4iez20eP-ic

عماد: الله يكرمك يا باشايا باشا معلشيا باشا معلش
اسلام: ياللا يا بن المتناكة
ياللا يا كس امك
عماد: يا باشا انا اسف
:يا باشا انا اسفآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآه
رضا فتحي: ياللا ياد يا بن المتناكة
اسلام: حلوة يا خول حلوة يا خول
حلوة ها حلوة ياه
ايه رأيك فيها يا بن المتناكة
ايه رايك يا خول يا عرص يا عرص بكرة في الموقف زمايلك كلهم ح يشوفوا الكلام ده يا عرص
عماد: آآآآآآآآآآآه يا باشااااااا
رضا فتحي: قول بولاق مافيهاش راجل يا بن المتناكة
قول انا خول
==
مش عارفة ليه المرة دي وانا باكتب تفريغ الشريط قلبي اتعصر
===
آه ملحوظة لرواد المدونة الجداد
انا متعودة لما احط فيديو تعذيب عماد
افرغ الشريط ودي فكرة مينا مراقب مصري
عشان الناس اللي مشاعرها رقيقة ومش بتتفرج على الفيديو
اللي في الفيديو ده انسان واتعمل فيه كده
مشاعره واحاسيسه زيي وزيك بالظبط ما يفرقش عننا حاجة
هو مش معمول من حديد واحنا مش معمولين من بسكوت
اتفرج على الشريط عشان تحس باحساسه
واذا مش ح تتفرج يبقى ح تعرف غصب عنك اتعمل فيه ايه

No comments: