Saturday 18 October 2008

نادال اتهزم يا مينز


أيها الإخوة المهيسون، إنه ليوم حزين في تاريخ التهييس حيث ان الضربة جاءت إلى التهييس مزدوجة واتوكس وكل من نادال وفيدرير في يوم واحد
وانا وراجي منهارين على الكرسي يا مرسي، إذ ان راجي بيكره موري، وانا باكره سيمون لانه شبه اكتر واحد باكرهه في حياتي وفرنساوي ودمه تقيل وعينيه كلها شر...بينما نادال فيه اصل عربي على حسب ما راجي بيقول لي، كمان الواد فيدرير ده ابن ناس ومتربي وذوق والعيبة ما تطلعش منه
لكنني اؤكد لكم ان ولا سيمون ولا موري اخدوها بالساهل...لااااااااااا ده احنا جامدين قوي، دول تقريبا على اخر الماتشين كانوا بيطلعوا في الروح
ومعنى كده ان موري وسيمون ح يتقابلوا...اذن...آه يا سفلة...انا مش عارفة ازاي ح اتفرج؟ خصوصا ان الماتش ممكن يتذاع وانا في الشغل وكل ما احاول ازوغ شوية من الشغل واتابع الماتش الساعي ييجي يقعد جنبي ويبص قوي على البنات اللي واقفين وبعدين يقول لي: هي السنيورة دي شغلتها تلم الكيور؟
طب اعمل ايه انا دلوقت؟ يارب موري وسيمون هم الاتنين يتغلبوا
والسنيورة اللي بتلم الكيور هي اللي تكسب عشان محمود ما يزعلش

No comments: