Sunday 8 July 2007

تحذير من منال بهي الدين

نزلت النوت دي على الفيس بوك
وانا شفت ان التحذير ده لازم يتعمم
من عند منال بهي الدين
صاحبة مدونة منال وعلاء
:تفضلوا
امسك حرامىىىىىىىىىىىىىىى

http://masaseldemma2.blogspot.com/لينك الحرامى
هذا الشخص بمنتهى الوقاحه والتبجح واخد بوستات قديمه من مدونة القطط العمياء لصاحبها جيفارا وبلوج عوليس وبلوج تياترو صاحب السعاده وبلوج غاده مع نفسى وعاملهم فى مدونه على انهم كتاباته الخاصه ولما اتهزا راح عامل كومينت موديريشن عشان ماى تعليق مش عاجبه يقوم مينزلوش اساسا ياريت اكبر قدر ممكن ينشر البوست ده عنده عشان الحرامى ده ممكن ياخد كلام اى حد فينا ويحطه على انه كتابته... يمكن كتاباتنا ماهياش اعمال ادبيه خالده بس فى الاخر كل واحد كتب حاجه من حقه انها ماتنسبش لغيره مهما كانت ضئيلة القيمه.....ياريت تنشروا الخبر بين المدونين الشخص ده لازم يبطل سرقة

4 comments:

Anonymous said...

يا دي الكسوف
:S
نداء إلى صاحب المدونة السابقة
لو الكلام ده صحيح
برجاء اغلاق مدونتك .. وحذفها
واعمل عملية تجميل، وسمي نفسك اسم جديد
وربنا يهدينا

Anonymous said...

طب منتي كمان عامله موديريشن و ساعات بكتب حاجات مش بتنشريها
عارف حتقولي انه المدونه بتاعتك و انتي حره تنشري اللي علي مزاجك
يعني حتعملي زي جرايد الحكومه
امال فين الديمقراطيه بقي؟

تحياتي

Anonymous said...

عمرو

امتى بقى ان شاء الله كتبت حاجة وانا ما نزلتهاش؟

قول لي تعليق واحد

الا اذا كنت شاتمني بالاب والام طبعا مش بانزل الكلام ده

وده ما بيحصلش كتير يعني ما حصلتش غير مرة او مرتين

انت واحد منهم؟

Anonymous said...

يا عيب الشوم
انا لا عمري شتمتك
و لا عمري حاشتمك
و ابوكي دا راجل سكره
عمنا كلنا
برضانا و غصب عننا
والست والدتك تشكر
خلفت احلي و اجدع
ورده عندنا


ياجزوفك :)