Sunday 3 January 2010

اراكم غدا في مجلس الدولة ان شاء الله

انا رحت قابلت السفير ابراهيم يسري، ربنا يديله الصحة ويخليهولنا، الراجل ده نعمة من ربنا، بيقول لي: انا حضرت كل العهود من ايام الملك عمري ما حسيت اني خجلان زي النهاردة، بس احنا مش ح نسكت، ومش ح اسيب بلدي ابدا

بكرة ان شاء الله في مجلس الدولة الساعة تسعة الصبح ما تنسوش
آه، بالمناسبة، الجزائريين العبط بيشجعوا مصر... وانا مش معاهم، اتفضلوا الخبر ده، هي الناس دي ايه؟ اذا كنت انا زعلت لهم ومش مشجعة منتخب مصر في حاجة تاني ابدا ولا بلي مسافات طويلة، اقوم انا اسخن لهم وهم يشجعوا المنتخب المصري؟ على رأي عوكل: يا ولاد المجانييييييييييييين يا ولاد المجانييييييييييييييين
انا مش ح اتدخل بين الاتنين دول تاني بقى، المصريين والجزائريين يعني، يستاهلوا بعض
---
اتحاد علماء المسلمين يجرم بناء الجدار ويقول انه عمل شنيع 
------
حد يفهمني ايه الخبر ده؟ الولية لانجليزية اللي اتجوزت عمر بن لادن بقى اسمها زينة ورايحة ايران عشان تقابل بنت بن لادن اللي وصلت ايران ومقيمة هناك بعد ما هربت من افغانستان، ماحدش يسألني باتكلم عن زينة كده ليه؟ ما باحبهاش، مش عارفة ليه ما باحبهاش، من اول ما طلعوا صورها وقالوا ابن بن لادن ح يتجوز دي وشفت صورتها اتقبضت منها كده مش عارفة ليه؟ واتضايقت منه، خلاص؟ البنات الحلوات في السعودية خلصوا يعني؟ مش عارفة ليه حاسة انها جوازة كده غريبة، وبعدين دول بيتجوزوا ليل نهار اشمعنى الجوازة دي اللي كان عليها تسليط الضوء ده كله؟

انا عارفة ان ايران بتنقل عوائل المقاتلين العرب اللي في افغانستان، امهاتهم وزوجاتهم وبناتهم واخواتهم، وبترجعهم بلادهم، بس الاخت زينة ايه اللي حشرها؟ وعمر نفسه ما يروحش يجيب اخواته ليه؟ وايه يعني؟ من امتى عيلة بن لادن حريمهم سايبين كده وطالعين في الاعلام؟ اذا كنا ما نعرفش شكل بنت الراجل نفسها، ثم ايه زينة ده؟ مين اللي سماها زينة؟ وبعدين ايه علاقة زينة بايران بالقاعدة بالسلطات السعودية؟ ايه اللخبطة دي؟
وبعد ده كله، الراجل عايش وللا ميت؟ ماله خفيان كده؟ ليكون مات، الامريكان (الناس العادية يعني) اللي باعرفهم مقتنعين انه مات وان حكومتهم بتضحك عليهم، وهو كان عنده فشل كلوي، طب لو مات مش قايلين ليه؟ امريكا مش بتقول عشان عايزة تقعد في افغانستان، طيب القاعدة مش بتقول ليه؟ ولو ما ماتش راح فين؟
ثم بقى برضه انا مش عارفة زينة دي ايه اللي طلعها لوحدها في الموضوع، صفتها ايه يعني تسافر ايران "لتحريك ملف" بنات بن لادن، كل الشحطة اللي بشنبات دول مش ح يعرفوا يعملوا اللي هي ح تعمله؟ 
هي مخابرات وللا ايه؟


5 comments:

Anonymous said...

ربنا معاكي.


بنسبة للجزائر انا بعتقد انهم بشجعو مصر شعب ووطن عربي والشعب بيستاهل وبيستح ..لا حكومة.

امانى عزالدين said...

نوارة
طيب اللى مالحقش يبعت التوكيل النهاردة
ممكن ابعته بكرة والا خلاص معاد التوكيلات انتهى
ابعته والا لا؟

Heba said...

وهم حيقتلوا أسامة بن لادن ليه وهو عميل أمريكى بيخدم مصالحم الإستعمارية فى المنطقة, والدور الجاى على اليمن

اعملى بحث فى جوجل عن
operation false flag tim osman

mido said...

زينة بن لادن 54 سنة

و عمر بن لادن 30

!!

joyadz said...

عزيزتي نوارة ربنا معاكم وان شاء الله ينصركم ..لكن حب المصريين مش عبط ..ولا جاء من فراغ ..احنا الجزائريين بنفرق بين النظام وبين الشعب ..لو ما حبيت المصريين ححب مين ؟ ..شخصيا المنى موقف من صديقة مصرية دامت صداقتنا ثلاث سنين وما شافت ولا شفت منها الا كل خير ..لكن بسبب هذه المباراة اللعينة خاصمتني ولا ترد حتى السلام تالمت جدا يا استاذة توارة مع هذا حبي للمصريين رغم ما سمعت وما شفت من شتائم ورغم كما قلت لم اعد اثق في وجه متبسم لاعلامي مصري ..الا ان الهوية والدم والتاريخ والانتماء للاسلام وكلمة التوحيد التى تجمعنا اكبر بكثير من هذه الترهات والازمات المتفعلة لتشتيت الشعوب العربية وجعلها تافهة اكثر مما هي عليه ..وسلام ختام